اهمیت دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : سارا

برای موفقیت در کسب و کارتان ، باید به کارهایی که رقبا انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. در مورد رقبا فکر نکنید فقط به عنوان کسی که قصد دارید آن را شکست دهید ، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش دادن به شما دارند فکر کنید.

وقتی به کاری که رقبای شما انجام می دهند نگاه می کنید ، درمورد کارکردن و کار نکردن ایده خواهید گرفت. به احتمال زیاد ، در هر نوع شغلی که باشید ، رقبای شما حضور وب را ایجاد کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟ آیا آنها وبلاگ نویسی می کنند یا از تعداد زیادی گرافیک و فیلم استفاده می کنند؟

چگونه آنها با نام تجاری خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ آنها چقدر با مخاطب درگیر می شوند؟ فکر می کنید می توانید بهتر عمل کنید؟ اگر در رقابت در دنیای دیجیتال شرکت نکنید ، نمی توانید.

اگر افراد احتمالی شما شروع به جستجوی مشاغلی مشابه با شما کنند و بتوانند وب سایت رقبای خود را پیدا کنند ، اما نه وب سایت شما ، تجارت شما حتی در حال اجرا نیست. چشم انداز شما اگر از شما اطلاعاتی نداشته باشد نمی تواند شما را انتخاب کند. در این سناریو ، رقبا بدون در نظر گرفتن اینکه آیا وب سایت م websiteثری دارند یا پیام مشخصی دارند ، زودتر از شما مسابقه می دهند.

در دسترس مشتریان خود باشید
در دسترس مشتریان خود باشید

واضح است که در دنیای دیجیتال امروز ، اولین مکانی که مصرف کننده معمولی به دنبال خواسته خود می گردد آنلاین است. آنها به دنبال هر محصول یا خدمتی هستند ، به احتمال زیاد جستجوی خود را با Google شروع می کنند. اگر اصلاً حضور آنلاین نداشته باشید ، دیگر پیدا نخواهید شد و نمی توانید رقابت کنید.

اگر حضور آنلاین داشته باشید اما رقبای شما راحت تر پیدا شوند و ابتدا پیدا شوند ، هنوز ممکن است اصلا پیدا نشوید. علاوه بر ایجاد یک وب سایت ، یادگیری بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی است که می تواند به شما کمک کند فقط با داشتن اولین نامی که یک چشم انداز در جستجوی Google با کلمات کلیدی پیدا می کند و می تواند آنها را به سمت تجارت شما سوق دهد ، از رقبای خود جلوتر بروید.

س questionsالات ساده ای که ممکن است پاسخگویان سریع به آنها پاسخ دهند باید به راحتی در اینترنت قابل کشف باشند ، از جمله اینکه در کجا مستقر هستید ، در چه ساعاتی قرار دارید و در چه مواردی تخصص دارید. با نگاهی به وب سایت و وب سایت های رقبا در کنار هم ، چشم انداز شما باید قادر به مقایسه ساعت ها ، قیمت ها ، پیشنهادات ویژه و سایر موارد باشید.

به همین دلیل ضروری است که شما بدانید رقبا در چه وضعیتی قرار دارند. چشم انداز شما در حال حاضر هم شما و هم رقبا را بررسی می کند. آنها در حال مقایسه شما با یکدیگر هستند. چه چیزی را می فهمند؟

اجازه دهید مشتریان به شما مراجعه کنند
اجازه دهید مشتریان به شما مراجعه کنند

بازاریابی دیجیتال را به عنوان راهی برای دستیابی به دسترسی خود به افرادی که قصد دارید برای ارائه محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید ، در نظر بگیرید. دامنه تجارت شما می تواند فراتر از دیوار شما باشد. شما فقط می توانید با توجه به چشم اندازهای محلی مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کنید.

با ایجاد حضور وب ، کسب و کار شما حتی در صورت بسته بودن برای کسب و کار باز است. شما می توانید فضایی را ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند هر زمان شبانه روز به شما مراجعه کنند.

در صورت راحتی ، مشتریان و چشم انداز می توانند ایمیل شما را با سوالات ارسال کنند ، خرید کنند و فهرست موجودی شما را مرور کنند. مشتریان بالقوه ای که راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند ، هنوز هم می توانند با شما تجارت کنند ، خواه از نظر معلولیت ، حمل و نقل یا زندگی ساده محدود شوند. خیلی دور.





:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: